Quake Maker - http://www.quakemaker.com

CUBA DAN RASAILAH KEHEBATAN PRODUK INI..!!

Wednesday, April 15, 2009

RAHSIA WAJAH LEMBUT, HALUS ..CANTIK BERSERI



PRODUK KECANTIKAN MUTIARA KUNYIT

Produk kosmetik pertama di Malaysia berasaskan Mutiara, Kunyit dan Herba. Ianya mampu menghalus, melembut dan mencerahkan kulit wajah. Kandungannya bebas dari hidrokuinon..tiada pengelupasan untuk mencerahkan wajah. Proses pencerahannya adalah secara semulajadi (perlahan-lahan) dari dalam. Ia juga mampu merawat masalah kulit wajah yang berjeragat, kusam, berjerawat, kering dan bekas-bekas jerawat. Wajah anda akan kelihatan lembut, halus dan berseri seperti semulajadi kerana anda tidak memerlukan sapuan bedak selepas menggunakannya.

RANGKAIAN PRODUK MUTIARA KUNYIT


FACIAL CLEANSER
Sem. M'sia RM49.90

Sabah/Sarawak RM54.30

Facial Cleanser - diadun menggunakan ekstrak semulajadi dan ekstrak buah-buahan sebagai bahan utamanya. Bahan-bahan ini bertindak secara lembut terhadap kulit anda. Ia membersih kekotoran pada kulit dan menanggalkan sel-sel kulit yang mati. Produk ini juga diperhebat dengan ekstrak halia yang berfungsi sebagai agen pencucian, pelembab dan penyeri dari bawah kulit serta membantu proses pencerahan wajah secara semulajadi. Penggunaan dua kali sehari secara berterusan akan memrangsangkan pembaharuan sel kulit yang mati seterusnya menghasilkan kelembutan dan kegebuan kulit anda. Facial Cleanser amat sesuai pada semua jenis kulit termasuk kulit sensitif kerana ia mempunyai kandungan pH yang seimbang.


Cara Penggunaan:
Basahkan muka terlebih dahulu.
Picit sedikit ditapak tangan dan buihkan dengan sedikit air.
Buat urutan keatas utk kesan yang mujarab. Gunakan 2 atau 3 kali sehari.



TONER
Sem.M'sia RM38.90
Sabah/Sarawak RM42.40


Toner merupakan salah satu daripada rangkaian produk kecantikan Mutiara Kunyit yang berasaskan air. Penggunaannya adalah secara sapuan di bahagian muka mampu bertindak sebagai pembersih kekotoran kulit sehingga ke liang roma. Ia mampu menyejuk dan menyegarkan kulit wajah. Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit.


Cara Penggunaan:
Digunakan selepas mencuci muka dengan Facial Cleanser. Tekapkan cecair Toner pada kapas kemudian ratakan keseluruh wajah. Biarkan seketika sehingga meresap ke kulit dan seterusnya boleh lah menggunakan krim-krim yang sewajarnya. Gunakan 2 kali sehari.


MOUISTURISING DAY CREAM
Sem.M'sia RM49.90
Sabah/Sarawak RM53.40

Moisturising Day Cream - diadun menggunakan kunyit (tumeric) sebagai bahan utamanya. Krim ini bertindak merawat kulit terus dari dalam untuk melembapkan kulit yang kering, meratakan kulit yang tidak seimbang serta mencerahkan wajah yang kusam. Krim ini sangat halus dan mudah diserap oleh kulit. Anda tidak lagi perlu memakai bedak asas atau krim lain untuk menggunakan Moisturizing Day Cream ini kerana telah diperhebatkan dengan tambahan SPF dan toner.

Cara Penggunaan:
Selepas muka dibersihkan serta menggunakan toner, calitkan sedikit pada bahagian dahi, pipi, hidung serta dagu dan kemudian ratakan.

WHITENING DAY CREAM
Sem. M'sia RM49.90
Sabah/Sarawak RM53.40


Whitening Day Cream - diadun menggunakan ekstrak kunyit sebagai bahan utamanya. Krim ini sangat sesuai untuk kulit yang berjeragat terutamanya pada bahagian yang kering di pipi dan di zon T. Ia bertindak melembapkan kulit serta merapatkan liang roma agar sentiasa kelihatan gebu secara semulajadi. Penggunaan secara berterusan Whitening Day Cream membantu mencerahkan kulit anda secara semulajadi. Ia mudah diserap oleh kulit dan sangat natural sehingga boleh dijadikan bedak asas sebelum bersolek.

Cara Penggunaan :

Selepas muka dibersihkan serta menggunakan toner, calitkan sedikit pada bahagian dahi, pipi, hidung serta dagu dan kemudian ratakan.


ANTI ACNE DAY CREAM
Sem. M'sia RM 49.90
Sabah/Sarawak RM53.40


Anti-Acne Day Cream - diadun menggunakan kunyit (tumeric) sebagai bahan utamanya. Ia mampu merawat kulit yang berjerawat sama ada jerawat pasir atau pun jerawat batu.Proses penyembuhan bagi jerawat pasir lebih mudah berbanding jerawat batu. Selepas sapuan, jerawat pasir akan terus mengecut di dalam kulit atau ia akan keluar dengan sendirinya. Tetapi proses penyembuhan bagi jerawat batu akan mengambil masa sehingga seminggu untuk pulih. Ia akan menghasilkan mata jerawat telebih dahulu sebelum mengecut di dalam kulit dan akhirnya hilang tanpa sebarang kesan.Penggunaan berterusan Anti-Acne Day Cream akan mengawal lebihan minyak pada kulit dan bertindak membunuh bakteria punca jerawat.

Cara penggunaan :
Selepas muka dibersihkan dengan facial Cleanser, sapukan anti acne cream pada seluruh muka. Gunakan diwaktu siang sahaja.


MAGIC BEAUTY ESSENCE
Sem. M'sia RM75.00
Sabah/Sarawak RM78.50

Magic Beauty Essence - merupakan salah satu daripada rangkaian produk kecantikan Mutiara Kunyit yang diadun menggunakan tiga jenis herba sebagai bahan utamanya. Ia bertindak membersihkan kulit secara lembut dan mendalam, merawat jeragat yang teruk serta mampu melembapkan kulit yang kering. Khasiat dari gabungan tiga herba terpilih ini juga mampu menghilangkan kesan-kesan parut lama dan baru pada wajah anda. Penggunaan secara kerap produk kecantikan ini akan menjadikan kulit anda halus dan berseri; selain dari itu ia juga berfungsi sebagai bedak asas.

Cara Penggunaan:
Magic Beauty Essence hanya digunakan selepas wajah anda diratakan samada dengan sapuan Whitening Day Cream atau Moisturizing Day Cream. Calitkan sedikit dimuka dan ratakan dengan lembut. Seelok2nya buat urutan keatas untuk meratakannya. Gunakan pada waktu siang sahaja.
Wajah anda akan kelihatan lembab, lembut dan berseri.


NIGHT CREAM

Sem. M'sia RM58.90
Sabah/Sarawak RM62.40


Night Cream - diadun menggunakan kunyit (tumeric) sebagai bahan utamanya. Krim ini amat lembut dan ianya sangat mudah diserap ke bawah kulit seterusnya merawat wajah tanpa sebarang pengelupasan. Ia juga mampu menegangkan kulit, mengurangkan kedutan pada wajah dan mengenbalikan kecerahan kulit akibat pendedahan sinaran UV matahari. Ia adalah selamat disapu pada bahagian kelopak dan bawah mata. Krim ini hanya untuk kegunaan malam hari sahaja.

Cara Penggunaan :
Bersihkan muka terlebih dahulu dengan menggunakan Facial Cleanser. Kemudian sapukan Night Cream pada seluruh muka. Lebihkan pada kelopak mata dan bawah mata. Buat urutan keatas semasa meratakan pada seluruh muka. Gunakan diwaktu malam sahaja.



SCRUB MUKA
Sem. M'sia RM68.00
Sabah/Sarawak RM76.00

Scrub Muka - diadun dari 100% ekstrak herba terpilih yang bertindak sebagai agen anti septik. Ia dilengkapkan dengan kandungan istimewa penyental muka yang lembut iaitu aloe vera, ekstrak bunga kamomil dan isirung aprikot. Penggunaannya mampu membersihkan muka, membantu menanggalkan sel-sel kulit yang mati serta menyingkirkan kekotoran yang menutupi liang-liang roma di muka seterusnya meningkatkan dan mengekalkan kelembapan kulit secara semula jadi.

Cara Penggunaan :

Dengan sedikit air, sapukan dimuka dengan gerakan secara dari bawah keatas.Cukup lembut untuk kegunaan harian. Gunakan krim pelembab selepas menggunakannya.

MASKER

Sem. M'sia RM130.00
Sabah/Sarawak RM138.00

Masker - diadun dari 100% ekstrak herba terpilih. Ia mengandungi pati pekat humektan dan perapi yang didapati dari sumber asli yang berfungsi untuk melembut dan mengembalikan kecantikan asli kulit. Ia juga mengandungi herba semulajadi seperti minyak 'tea tree' dan pati lidah buaya yang berfungsi sebagai agen kelegaan kulit yang seringkali terkena panahan cahaya matahari akibat daripada aktiviti-aktiviti luar rumah.Masker ini juga telah diperhebat dengan spirulina yang di dalamnya mengandungi pelbagai nutrien yang amat diperlukan oleh kulit untuk kelihatan tampak lebih muda. Penghasilan daripada gabungan semuanya ini mampu memberikan khasiat kepada wajah anda. Ia mudah diserap oleh kulit dan hasilnya, wajah kelihatan lebih berseri, kulit lebih tegang serta licin dan menampakkan lagi keayuan anda. Ia juga membantu melegakan kulit dan merehatkan otot muka yang kepenatan sesudah seharian bekerja.

Cara Penggunaan :
Sapukan diseluruh permukaan muka dan biarkan selama 20 atau 30 minit. Kemudian cuci muka dengan sir sehingga bersih. Gunakan seminggu sekali.

BODY LOTION
Sem. M'sia RM28.00
Sabah/Sarawak RM31.50

Body Lotion - diadun menggunakan ekstrak kunyit, madu dan susu kambing sebagai bahan utamanya. Gabungan ketiga-tiganya serta bahan-bahan yang lain menjadikan produk ini unik. Ia bertindak sebagai agen pelembap semulajadi dan juga memberikan kesan penegangan pada kulit. Ia juga mampu memberikan kelembutan pada kulit anda selain memberikan pelindungan anti-oksida serta membantu menghalang kulit daripada kasar dan kering akibat dari keasn alam semulajadi.

Cara Penggunaan:
Picitkan sedikit ditapak tangan dan sapu di bahagian lengan dan badan. Urut dengan lembut hingga ia betul-betul menyerap.


SET-SET PERCUBAAN UNTUK 3 JENIS KULIT


SET WHITENING
Sem. M'sia RM120
Sabah/Sarawak RM128.00




Set percubaan untuk kulit berjeragat dan kusam
Kandungan : Facial Cleanser, Whitening Day Cream, Magic Beauty dan Night Cream





SET ANTI-ACNE
Sem. M'sia RM120.00
Sabah/Sarawak RM128.00




Set percubaan untuk kulit berjerawat
Kandungan: Facial Cleanser, Anti Acne Cream, Magis Beauty dan Night Cream






SET MOISTURISING
Sem. M'sia RM120.00
Sabah/Sarawak RM128.00





Set percubaan untuk kulit biasa
Kandungan: Facial Cleanser, Moisturising Day Cream, Magic Beauty dan Night Cream




*********************************************************************************************************************

No comments:

Post a Comment